ورزش های کودکان در هنگ کنگ: تنیس

 

 

کلاس های ورزش بدمینتون، راگبی، فوتبال برای کودکان

آیا فرزندان شما برای سوزاندن انرژی دارند؟ در هنگ کنگ کلاس های ورزشی زیادی برای کودکان وجود دارد که به شما کمک می کند. از تنیس گرفته تا بدمینتون، اسب‌سواری تا فوتبال در هنگ کنگ، بچه‌ها می‌توانند این خون را پمپاژ کنند!سایت بازی های فکری آنلاین

آیا بچه ای دارید که واقعاً علاقه مند به امتحان یک ورزش جدید باشد؟ یا شاید فرزندان شما به دنبال تقویت مهارت های خود و ارتقای سطح ورزش خود هستند؟ هنگ کنگ مملو از کلاس‌های ورزشی عالی برای بچه‌ها است، بنابراین ما برای شما تلاش کرده‌ایم تا بهترین کلاس‌ها را برای علاقه فرزندتان پیدا کنید. از تنیس و فوتبال گرفته تا راگبی و اسکواش، کلاس مناسبی را برای دوستداران تناسب اندام خود پیدا کنید تا به رویاهای ورزشی خود برسند.

ورزش کودکان در هنگ کنگ: مربیان و کلاس های تنیس

تنیس الیت – مربی تنیس کودکان در هنگ کنگ

تنیس الیت توسط الکسی کارپوهکین اداره می شود که 15 سال سابقه مربیگری دارد و دارای گواهینامه در سه کشور مختلف و همچنین ثبت حرفه ای تنیس است. از بین درس ها یا برنامه های خصوصی تنیس که برای کودکان (4 تا 10 سال) یا پیش از نوجوانان و نوجوانان (11 تا 17 سال) مناسب است، انتخاب کنید. تورنمنت های رقابتی و سایر رویدادهای اجتماعی نیز برای شرکت فرزند شما در دسترس است. اگر فرزند شما در تنیس برتری دارد یا به دنبال آن است آن را جدی تر بگیرید، یک تیم نخبه نیز وجود دارد.

Australasia Tennis Aces (ATA) - کلاس های تنیس کودکان در هنگ کنگ برای بازیکنان سرگرم کننده و حرفه ای

Australasia Tennis Aces، یا ATA، یک شرکت تنیس معتبر در اینجا در هنگ کنگ با طیف گسترده ای از تخصص ها و برنامه های مربیگری برای کودکان و بزرگسالان است، با ماموریت ارائه تنیس سرگرم کننده، فعال و لذت بخش به تمام سنین. ATA برنامه هایی در مدرسه بین المللی هارو و مدارس ESF دارد. تیم توسعه آن برای بچه های 3 تا 9 سال، تیم ستاره های نوظهور برای بچه های 9 تا 14 سال و تیم نخبگان آن، برای بازیکنان مسن تر و با تجربه تر 10 تا 17 سال مناسب است. بهترین کلاس آموزش سوئدی

در نهایت، ATA تیم آکادمی خود را دارد که برای بازیکنان 10 تا 17 سال است که بازیکنان قوی هستند و تنیس را ورزش اصلی خود با هدف رقابت در مسابقات بزرگ تنیس جوانان قرار داده اند.

Comments

Popular posts from this blog

یکی از بهترین کتابها برای طراحان مبتدی UX

کتاب‌های کوتاه برای نوجوانان

ورزش کودکان: کلاس های فوتبال در هنگ کنگ