توضیح مختصر 2 کتاب‌ کوتاه برای نوجوانان

 

The Marrow Thieves نوشته چری دیمالین

تعداد صفحات: 260

شرح:

درست زمانی که فکر می کنید چیزی برای از دست دادن ندارید، آنها به دنبال رویاهای شما می آیند.

بشریت تقریباً جهان خود را از طریق گرمایش جهانی ویران کرده است، اما اکنون شری بزرگتر در کمین است. مردم بومی آمریکای شمالی برای مغز استخوانشان شکار و برداشت می‌شوند، که کلید بازیابی چیزی است که بقیه مردم از دست داده‌اند: توانایی رویاپردازی.سن فرستادن کودک به کلاس  زبان 

 در این دنیای تاریک، فرنچ و همراهانش برای زنده ماندن تلاش می کنند تا راه خود را به سمت شمال به سمت سرزمین های قدیمی طی کنند. در حال حاضر، بقا به معنای پنهان ماندن است - اما چیزی که آنها نمی دانند این است که یکی از آنها راز شکست دزدان مغز استخوان را در خود دارد.

آتش‌سوزی توسط رادمن فیلبریک

تعداد صفحات: 224

شرح:

شعله‌های آتش به سمت کمپ تابستانی سام کاستین در حال بارگیری اتوبوس‌های تخلیه هستند، اما سام برای گرفتن تلفنش برمی‌گردد. ناگهان با منفجر شدن درختان کاج، یک جرقه گرما او را منفجر می کند. حالا دیواری از آتش سام را از اتوبوسش جدا می کند و تنها یک کار وجود دارد: برای جانش بدو. بدو یا بمیر.

 

ریه ها می سوزند، هدف سام تنها ادامه دادن به حرکت است. خشکسالی جنگل را به یک جعبه چوبی تبدیل کرده است و سم تلاش می کند تا ترفندهای بقای خود را که از پدر مرحومش آموخته به خاطر بیاورد. سپس، زمانی که او انتظارش را ندارد، با دلفی، دختر بزرگتری که او نیز گم شده است، روبرو می شود. دوستی بعید آنها با پیوستن به نیروها برای یافتن تمدن رشد می کند.روش یادگیری دو زبان هم زمان

سرعت هرگز کاهش نمی یابد و در نهایت شعله های آتش از هر طرف سم و دلفی را احاطه می کنند. پیوندی قدرتمند شکل می‌گیرد که تنها می‌تواند از سختی‌های واقعی رشد کند - زیرا دو دوست واقعی همه شانس‌ها را شکست می‌دهند و یکی از مرگبارترین آتش‌سوزی‌های تاریخ را گول می‌زنند. 

Comments

Popular posts from this blog

یکی از بهترین کتابها برای طراحان مبتدی UX

کتاب‌های کوتاه برای نوجوانان

ورزش کودکان: کلاس های فوتبال در هنگ کنگ