کتاب‌های کوتاه برای نوجوانان

Ghost (و کل مجموعه آهنگ) توسط جیسون رینولدز

تعداد صفحات: 208

شرح:

روح. لو. پتینه. آفتابی. چهار کودک با پیشینه های بسیار متفاوت با شخصیت هایی که هنگام درگیری انفجاری هستند.نوشتن نامه اداری انگلیسی 

 اما آنها همچنین چهار بچه هستند که برای یک تیم دوومیدانی نخبه در مدرسه راهنمایی انتخاب شده اند - تیمی که اگر بتوانند با هم هماهنگ شوند، می توانند آنها را برای المپیک نوجوانان واجد شرایط کند. همه آنها چیزهای زیادی برای از دست دادن دارند، اما چیزهای زیادی برای اثبات نه تنها به یکدیگر، بلکه به خودشان نیز دارند.

در حال دویدن این تمام چیزی است که گوست (نام واقعی قلعه کرنشاو) تا به حال شناخته است. اما گوست به دلایل اشتباهی در حال دویدن بوده است - همه چیز با فرار از پدرش شروع شد که وقتی گوست پسر بسیار کوچکی بود، او و مادرش را از طریق آپارتمانشان تعقیب کرد، سپس در خیابان، با یک تفنگ پر و هدف قرار داد. کشتن. از آن زمان، گوست کسی است که مشکلاتی را ایجاد می‌کند - و از آنها فرار می‌کند - تا اینکه با مربی، یک مدال‌آور سابق المپیک آشنا می‌شود که چیزی در گوست می‌بیند: استعداد طبیعی دیوانه‌کننده. اگر گوست بتواند به معنای واقعی و مجازی در مسیر باقی بماند، می تواند بهترین دونده سرعت شهر باشد. آیا گوست می تواند استعداد خام خود را برای سرعت مهار کند یا گذشته اش بالاخره به او خواهد رسید؟

Ghost (و کل مجموعه آهنگ) توسط جیسون رینولدز

تعداد صفحات: 208

شرح:

روح. لو. پتینه. آفتابی. چهار کودک با پیشینه های بسیار متفاوت با شخصیت هایی که هنگام درگیری انفجاری هستند. اما آنها همچنین چهار بچه هستند که برای یک تیم دوومیدانی نخبه در مدرسه راهنمایی می شوند - تیمی که اگر با هم هماهنگی داشته باشند، می توانند آنها را برای نوجوانان واجد شرایط انتخاب کنند. همه چیزهای زیادی برای از دست دادن دارند، اما چیزهای زیادی برای اثبات نه تنها به همراه دارند، بلکه به آنها نیز می‌شوند.

در حال دویدن این تمام چیزی است که گوست (نام واقعی قلعه کرنشاو) تا به حال شناخته شده است. اما گوست به اشتباهی در حال دویدن است - همه چیز با فرار از پدرش شروع شد که وقتی گوست پسر بسیار کوچک بود، او و مادرش را از طریق آپارتمانشان تعقیب کرد، سپس در خیابان، با یک تفنگ برای و هدف قرار داد. کشتن. از آن زمان، کسانی هستند که مشکلاتی را ایجاد می‌کنند - و از آنها فرار می‌کنند - تا با مربیان، یک مدال‌آور سابق المپیک آشنا می‌شوند که چیزی در گوست می‌بیند: استعداد طبیعی دیوانه‌کننده. اگر گوست هدف به معنای واقعی و واقعی باشد در مسیر باقی بماند، می تواند بهترین سرعت شهر باشد.بهترین کلاس موسیقی 3

 آیا می توانم توانایی خود را برای سرعت بخشیدن به یا قبل از رسیدن به موفقیت انجام دهد؟ 

Comments

Popular posts from this blog

یکی از بهترین کتابها برای طراحان مبتدی UX

ورزش کودکان: کلاس های فوتبال در هنگ کنگ