یکی از بهترین کتابها برای طراحان مبتدی UX

 

اکنون به آن می رسیم.

اگر علاقه شما به طراحی UX عمیق‌تر از تلاش برای به دست آوردن چشم‌انداز کسب‌وکار جدید یا یادگیری در مورد یک زمینه جدید است که ممکن است در زمینه خود به نفع شما باشد، اینها کتاب‌هایی هستند که به دنبال آن هستید.روش ساخت پی دی اف 

در اینجا چند کتاب برای طراحان UX جدید آورده شده است تا از آن استفاده کنند.

 Don’t Make Me Think (بازبینی شده) توسط Steve Krug

من را وادار نکن فکر کنم، یا مرا وادار نکن فکر کنم: یک رویکرد منطقی برای استفاده از وب اثر استیو کروگ، مشاور کهنه کار قابلیت استفاده با بیش از 30 سال تجربه، سرگرم کننده ترین و خواندنی ترین کتابی است که در مورد قابلیت استفاده وجود دارد.

با مرور تمام اصول اولیه و پیچیده طراحی در استفاده با حس شوخ طبعی و کمیک در هر چند صفحه، این کلاسیک همیشه برای هر طراح جدی UX که باید خوانده شود.

چرا بخوانید؟

جدا از این واقعیت که دانش گرانبهایی برای هر طراح UX جدیدی دارد، چیزی که باعث می‌شود Don't Make Me Think بهتر شود این است که این کتابچه راهنمای استفاده است که قرار است جدی و خسته‌کننده باشد، اما اینطور نیست.

علاوه بر این، برخلاف سایر مواردی که باید در طراحی UX خوانده شود، مرا به فکر فرو نبرید، انعطاف پذیرترین روش در برابر زمان است. هنوز در سال 2022 مرتبط است.

"این برای افراد وب و همه کسانی که با آنها سروکار دارند ضروری است. این کتاب را بخوانید اگر: به نکاتی سریع برای ساختن یک وب سایت مفید و کاربردی با کپی واضح نیاز دارید. شما یک کسب و کار دارید و در حال راه اندازی یک تیم محتوا هستید. شما در هر بخش کار می کنید و تعجب می کنید که چرا با تیم دیجیتال در تضاد هستید. (...) این کتاب نیاز به به روز رسانی بیشتر دارد، اما این واقعیت که می تواند با یک بار در یک دهه به روز شود، نشان می دهد که خرد بی انتها است. این نشان می‌دهد که رویکرد کاربرمحور بر طراحی ناب پیروز می‌شود و هر بار کپی‌برداری از هوس‌های تجاری فانتزی و دمدمی مزاج‌ کننده دارد.» جملات انگیزشی کار

 

Comments

Popular posts from this blog

کتاب‌های کوتاه برای نوجوانان

ورزش کودکان: کلاس های فوتبال در هنگ کنگ